torsdag 2 september 2010

Första joggingrundan!

Ja då har jag dammat av joggingskorna och tagit min första runda efter sommaruppehållet.

Det känndes att det var några månader sen sist :-(. Kännde mig som en tungandad stor klumpig elefant.

Nå jag kämpade på joggade och promenerade,tänkte att jag ska springa bort den där tunga, flåsande elefanten.

Satte upp lite mål med att dit ska jag jogga och sedan gå en bit (varför har jag varit så LAT i sommar???)

Nåja det är ju alltid bra att vara efterklok det är bara att kämpa på.

Jag kom mig runt spåret och det blev 7 km inte så illa måste jag trösta mig med :-)).

Kan tänka mig att det kanske värker något i benen i morgon men men det är nog bara att springa bort.

Ser faktiskt framemot nästa runda för då jag kom hem och stretchat och var nyduschad så fick jag en rätt så skön känsla i kroppen.

Vi ses på spåret.

Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar