tisdag 31 augusti 2010

Hösten närmar sig!

Nu känns hösten in på knutarna trist att sommaren tog slut så fort, hmm jag funderar vad har jag hunnit med ? nåja lite sommar bus :-)) har det ju varit med nära och kära, men jag har defenitivt inte hunnit allt jag egentligen ville. Här i norrland där jag bor har det inte varit så många soltimmar i sommar så jag får drömma mig tillbaka till den helt underbara och härliga vistelsen jag och min familj hade då vi var till Turkiet. 35-39 grader på dagarna, det varma underbara vattnet. Underbart att bara kunna gå ut i havet från stranden och direkt doppa sig utan att behöva gruva sig i flera minuter. Och dom varma nätterna 25-28 grader HÄRLIGT.
Nåja hösten är ju iofs rätt mysig då man på kvällarna får börja tända ljus och mysa i soffan insvept i filten och se en bra film. Kanske man dammar av träningsskorna som legat på hyllan hela sommaren :-( och tar itu med träningen igen,för mycket god mat och dryck som hör sommaren till har satt sina spår runt midjan :-)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar