söndag 5 september 2010

Söndagkväll.

Ja då var det söndagkväll.
Var i Lördags med min mor till Ikea,hon har skaffat sig en lägenhet i stan och ville shoppa lite prylar till den mysiga lägenheten. Det blev en hel del + att jag oxå var tvungen att handla lite :-). Tänkte medan vi gick genom Ingvar Kamprads butik att månne vi få plats med alla kartonger i mor´s lilla golf. Men men det gick att lasta så allt rymdes tillslut. Det tar en jäkla tid dessa ikea turer så jag var inte hemma förrän kl 16,30 och vi gick in genom dörrarna till Ingvars guldgruva kl 10,30. Kände mig lite trött,det var bara att snabbt fixa middag till mig och sambon som kom hem kl 18 från sitt 12 tim arb pass och sedan i säng för att få sig en stunds vila innan mitt natt pass kl 21. Jo jag och sambon går om varandra i hemmet med våra konstiga arb tider. Nattpasset var ganska lugnt från förkvällen men sen brakade det ihop och vi tre som jobbade natten fick erfara en hel del  knepiga och verkligen otrevliga människor. Usch och fy varför ska man vara så?? :-(( Träffade på en tjej som jobbat natt på grillen även hon sa att många av kunderna varit mycket otrevliga. Kanske det var full måne, en del brukar ju ha ganska aggressivt betende då.

Ha det gött

Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar